21 september 2010

14:42 headache

Vaknade med huvudvärk i morse men gjorde mig i ordning för skolan ändå (med hopp om att det skulle gå över). Åt frukost , sminkade mig , borstade tänderna och klädde på mig. Men huvudvärken var kvar så jag sjukanmälde mig , tog två värktabletter och la mig. Sov i två timmar så när jag vaknade var huvudvärken borta.
Men den har kommit tillbaka nu. Hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk.

Sitter just nu i sängen och ska dra i gång med några läxor. En inlämnings uppgift och en svenska uppgift där vi ska skriva stöd ord till en text , som vi senare ska ha prov på. Men hjälp av stöd orden.
Det är jobbigare än vad det låter.
Dags att dra i gång. Men först ska jag mysa lite med min katt som har sovit i min säng HELA dagen. Fusk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!