30 augusti 2010

22:24 Skriv sugen

Jag är jätte skriv sugen , men jag har ingenting att skriva om. Det har inte hänt någonting i skolan , det har inte hänt någonting hemma. Nej det har inte hänt någonting alls idag , mer än att jag har lagat köttfärssås och spagetti till mamma och pappa. En ny mästerkok föds.. haha! Eller inte.

Jag kan ju berätta om en morgon i somras när jag skulle laga omelett till mig själv. Det slutade med att jag ställde min varma stekpanna på en röd skärbräda jämter plattan och sen flyttade stekpannan tillbaka till plattan med skärbrädan fast under..
Inte så konstigt att omeletten inte ville bli färdig när jag hade den röda skärbrädan ut smält på plattan.
Med hjälp av en kniv och lite pill så fick jag bort all smält plast. Och tur var väl det. ;)


Nu ska jag krypa ner i sängen. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!