1 augusti 2010

18:29 Som så många gånger förr

Sitter just nu framför datorn. Lyssnar på Melissa Horn och dricker te. Mina söndagar brukar se ut så. Ganska skönt , men jag börjar bli lite rastlös.
Vill att det fina vädret ska komma tillbaka så att jag kan få tillbaka lite av min bränna. Den börjar redan försvinna.
Igår vaknade jag hemma hos Patric och idag vaknade jag upp hemma hos mig med honom jämter mig. Han gör mig så lycklig.
Igår kväll kollade vi på marley and me och självklart började jag gråta i slutet. Inte lika extremt som jag gjorde första gången jag såg den tillsammans med Emma , Stephanie och mamma.
Idag har jag , mamma och pappa ätit pizza. Det smakade riktigt bra , men jag blev mätt jätte fort så jag har mer än halva pizzan kvar. Kanske tar mig en liten bit senare.

Nu ska jag kolla på lost och dricka upp mitt te. Går inte så bra när man har största koppen i huset!

säg ingenting till mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!