6 juli 2010

22:43 sjätte juli

Idag har jag inte gjort så mycket , vaknade upp i Fridas systers lägenhet tillsammans med henne. Vi båda var helt slut och låg kvar i sängen ett bra tag.
Ungefär vid tolv kom pappa och hämtade mig , vi köpte med oss thaimat hem. Senare skulle vi åka och hämta ved , men kärran vi skulle låna var upptagen.
Så vi ska hämta ved imorgon istället. Jippi tänker jag... Det ska bli stålande sol och 26 grader varmt. Jag kommer svettas ihjäl.
Ikväll har min granne Emelie vart över här och färgat håret på mig. Så nu är hela håret mörkbrun igen!

Just nu sitter jag och tittar på lost säsong ett , eller jag har tagit en liten paus. Tänkte nämligen skriva här och sedan gå ner och borsta tänderna.

Puss & godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!