15 juli 2010

22:42 Torsdag

Hej på er!
Igår åkte jag till Forssjö och fiskade tillsammans med Axel. Vi hade sjögräs krig och självklart så var det Axel som startade det.. Han skulle också avsluta det genom att kasta sjögräs i ansiktet på mig. Lite senare kom också Åhman och Robin. Det blev vatten krig. Killarna mot mig.. Inte så snällt när jag satt påklädd i båten och dom kom hoppandes i vattnet och gjorde kanonkula!
Men det var roligt. Kom hem vid tio tiden ungefär. Vrål hungrig , så jag åt sedan gick jag och la mig. Hade knappt sovit fyra timmar natten innan.

Idag har jag sovit ut , kom till viala strax efter två tillsammans med Lollo och Ellen. Där har vi solat , badat och sparkat boll. Det var skönt. Vid sex tiden åkte mamma och jag upp till Ålsäter och hälsade på hemma hos Ing-marie och Adine. Vi satt och pratade ett tag , sen åkte vi till sågen i Marmorbyn och hämtade hinder stöd.
När vi sen kom tillbaka tog Adine och jag oss ut på en ridtur i spö regnet. Det var jätte roligt men blött. Vi såg ut som två dränkta råttor. haha!
Nu ska jag snart gå upp och lägga mig i sängen. Börjar bli trött.
Så godnatt med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!