4 juli 2010

21:05 Sommaren är kort

Har precis kommit hem från sjögölet. Jag , Ellen , Lollo och pg var och tog ett kvälls dopp. Det var skönt , men kallt när man kom upp.
Idag har jag legat i Viala hela dagen tillsammans med Frida , Sandra , Ellen och några till. Vid tre åkte jag , Sandra och Frida in till Vingåker för att äta lunch. Det blev kycklingsallad på Joan's ute servering. Mycket prat och skratt bjöds det på.
Innan vi åkte ut till Viala igen så köpte vi med oss två lådor jordgubbar!

Äntligen börjar jag få lite färg på kroppen!

Nu tänkte jag ta en dusch och fräscha till mig lite. Ska åka till Norrköping imorgon med Frida , det blir alla tiders. Behöver köpa lite nya sommarkläder.
Ha det så bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!