10 juli 2010

15:55 Lördag

Igår kväll åkte jag , Lollo och Ellen till Vingåker , vi umgicks med Rickard. Satt och pratade en massa skit och blev myggbitna. Vid elva åkte jag hem från Vingåker och vidare in till stan för att
sova hos Patric. Vi kollade på film och bara myste.
Kom hem från honom för 20 minuter sen ungefär och nu tänkte jag snart hoppa in i duschen. Den här kvava varma luften tar nästan död på mig. Håller på att svettas ihjäl.

Hoppas att mamma och pappa snart kommer hem så att vi kan laga tacos , jag är hungrig!
Får väl sysselsätta mig med någonting annat.
Ikväll ska jag till Ellen , där blir det lite party med dom bästa. Lollo , Ellen och Sara!

Mitt i värmen träffade jag min fina Mikaela.
Ha en bra lördagskväll , kanske skriver sen!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!