26 juli 2010

00:44

Igår fick jag ett kort besök av Lollo och Ellen som kom förbi och pratade lite och skrattade tillsammans med mig och min mamma. Lite senare kom baby till mig. Vi badade i badkaret men han gick upp efter kanske 15 minuter då han sa att det var för varmt. Jag låg kvar ett tag till och värmde mig.
När jag badat klart satte vi oss och tittade på film , vi såg på Man in black och någon vilda västern film. Dom var bra!
Idag har vi bara legat i min säng och dragit oss. Gått upp några enstaka gånger för att äta mat och för att röka. haha det blir lätt så när det regnar.
Patric åkte hem vid halv fyra och då låg jag fortfarande kvar i sängen. Åkte in till stan med pappa lite senare och köpte onyttigheter och hyrde film. Göta kanal 3 blev det. Ganska okej film men den är sämre än de två andra.
Nu ska jag krypa till sängs för imorgon ska jag hjälpa pappa att snickra.. Hoppas att det inte öser ner över oss imorgon bara!

Imorgon ska jag hem till Mikaela och äta tacos. Mysigt!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!