1 mars 2010

23:18 Sanningen är den att..

Jag vill förstora mina bröst.

För jag tycker att det är kvinnligt att ha tuttar och jag är inte nöjd med mina egna små tennisbollar? haha.
Det här är något jag har pratat om i ett års tid nu , med båda mamma och kompisar. Så om inte mina tuttar blir större än vad dom är nu (som jag inte tror att dom kommer bli) , så hoppas jag att jag någon gång i en snar framtid har råd med en bröstförstoring. Men jag kanske ändrar åsikt om något år igen , vad vet jag? Men just nu står jag fast vid att jag vill ha större tuttar. Inte overkligt stora utan lagom , en stor C kupa skulle inte vara fel.

Det var allt från mig idag!

1 kommentar:

  1. en STOR ckupa? nä fyfan! det blir FÖR mycket josefin. och de finns ju de som inte får större bröst förrens de kommer in i tjugoårsåldern, så är du smart så väntar du ju! dessutom kostar det groteskt mycket pengar. försök att vara nöjd med dig själv istället gumman! du tjänar på det.

    SvaraRadera

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!