21 mars 2010

20:37 Tankar & sommarminnen

Låter tankarna vandra en söndagskväll som denna.
Alla galna festkvällar.
Dagarna då vi låg på våra handdukar och solade på Vialas gräsmatta.
Alla promenader i solen med Emelie och hennes hund.
Moppe turerna hem mitt i natten.
Midsommarafton när jag öste sönder med Emma , Stephanie och Alexandra på Kullen.
Övernattningen hemma hos Emma i Julita.
Cykelturen till hennes mamma.
Alla cancer pinnar i solen.
Alla mysiga grillkvällar med familjen.
Filmstunderna när vädret var dåligt.
Draget på skogsröjet.

När Louise och jag fick för oss att cykla till Vingåker.


Göteborgs resan med Jennifer och familjen.

När jag träffade min syssling i Uppsala.

Veckorna på västkusten.

Kryssningen med Emma.

Kvälls myset ute på Emmas gräsmatta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!