7 mars 2010

13:40 Söndag

God morgon på er!
Allt bra med er? med mig är det bara fint.
Igår styrde Tim upp det med lite chillfest , så jag Isabell , Patric , Robin och Ellen var här hemma först . Drack och gjorde oss i ordning.
Sen kilade vi iväg hem till Tim. Där var det rätt fart fyllt , musik , dans , skratt och prat.
Jag blev nerdragen i badkaret så att jag slog huvudet i badkars kanten och hade sönder ett glas. Sen blev jag också ner puttade i ett par antal snöhögar , trodde att jag skulle bryta revbenen sista gången. Men jag klarade mig. Robin och Patric drog upp mig och bar mig ner till bussen. haha!
Katrineholmarna åkte hem och jag gick tillbaka till festen där bara några från Vingåker var kvar.
Dom städade och jag torkade bort blodet från min knoge efter en ramling i snöhögarna.

Det här kommer bli en partyålåga.
Rihanna - Rude boy

Nu ska jag snart ta en dusch.
Så vi hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!