1 februari 2010

21:43 Mysig måndag

Hej.
Är hemma efter en underbar dag med favoriten. Efter skolan åt vi och fikade på joan's. Det var riktigt mysigt och vi hade väldigt mycket att prata om. Så vi satt där i lite mer än två timmar.
Efter fikat knallade vi hem till henne , med lite lösgodis i väskan och glappande käftar hela vägen hem. Att två personer som vi kan ha så mycket att prata om är ju inte riktigt klokt.
Väl hemma hos Fanny ramlade jag av samma stillastående stol 2 jävla gånger. Skrattade vi inte väldigt mycket första gången så kan jag säga att vi gjorde det andra gången! Jag förstår inte hur jag lyckas . menmen . Nog pratat om mina klantigheter.

Innan jag mötte upp Fanny för att fika med henne stötte jag på min saknade lilla Frida. Som bor i Trollhättan nu mera. Blev riktigt förvånad men jävlar vad glad jag blev , sprang fram och kastade mig i famnen på henne.
Vi båda stod där med tårar i ögonen.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan krypa ner under täcket.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!