6 januari 2010

22:29 Hästar

Hej!
Idag har jag vart riktigt seg , kom inte upp ur sängen förens klockan var halv två typ. Då gick jag ner och la mig i soffan där jag kollade på Gustav och en till film. Sen blev det att äta en god lunch tillsammans med föräldrarna. Efter maten åkte vi upp till Ålsäter där det bjöds på massa fika och skratt. Det var riktigt trevligt.
Sen hjälpte jag även Freja med att mocka åt Adine. Det var faktiskt roligt då jag inte har gjort det på väldigt väldigt länge.
Jag saknar att ha häst något fruktansvärt mycket. Men jag hoppas att min dröm om en egen häst någon gång inom en snar framtid går i uppfyllelse.
Min älskade häst som nu vilar i himlen.
Jag saknar henne något fruktansvärt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!