23 januari 2010

12:09 God Morgon

Ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande här , men jag har inte orkat. Varje dag jag kommit hem från skolan så har jag vart helt slut. Men i torsdags efter skolan gick jag , Stephanie och Alexandra på stan en stund. Jag köpte en ny parfym och dove - brun utan sol fån åhlens , nagellack och underkläder från h&m. Sen tog vi en snabb fika på ett konditori och pratade en stund. Stephanie och jag sa hejdå till Alexandra och tog bussen till Vingåker där vi solade och köpte lite gott till kvällen.
Sen åkte vi hem till mig för att Steff skulle färga håret på mig och efter det skivade vi upp lite mango och kollade på tv.
Igår kom Kevin , pg , Louise , Jennifer , Zebbe , Mantuz , Åhlund , Anton K , Tobias och Jacob på förfest hemma hos mig. Vi lyssnade på musik , snackade , dansade och drack lite innan vi knallade ner till den riktiga festen som hölls i Bygdegården.
Där blev det massor med dans , skratt och prat. Jag hade riktigt roligt , så tack alla för en super bra kväll. Speciellt Arvid , Tim och Oliver som fixade den.

Nu ska jag ta något att äta sen får jag se vad jag hittar på idag.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!