10 december 2009

23:46 puss sjukan

Hej.
Jag mår sjukt dåligt. Vaknade klockan halv sex imorse och kunde verkligen inte somna om på grund av min förbannade hals och feber. Så mamma tog med mig till vårdcentralen i vingåker där hon tog ett blodprov på mig och kittlade mig i halsen. Det visade sig att jag har körtelfeber.
Sen tog hon även tempen på mig och det visade sig att jag hade 38,7 graders feber. Så jag log på vårdcentralen imorse och grinade.
För jag hatar verkligen att ha ont i halsen och jag lovar er . Jag har ALDRIG haft så häääär ont i halsen i hela mitt liv. Det är fruktansvärt.
Jag kan knappt dricka. Men jag måste för att få i min vätska.

Idag har jag därför legat i soffan hela dagen och tyckt synd om mig själv.
Nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!