16 december 2009

19:48 tvåhundrade inlägg

Idag i skolan har vi kollat på slumdog millionaire , den var faktiskt riktigt bra. Har ni inte sätt den så se till att göra det. Ni kommer inte bli besvikna om ni hänger med i den.
Ettorna på bf programmet hade idag lucia underhållning för oss bf 2or och 3or. I slutet av dagen kollade vi även på 3ornas lilla teater.

Efter skolan kom pappa och hämtade mig , vi åkte till onoff där vi köpte en ny mobil till mig. Sony ericsson Aino. Men jag får den inte förens på lördag när jag fyller år. Vi tog även en sväg förbi sko kanonen där vi köpte ett par uggs till mig. Tack pappa!
Jag gick även på stan en stund och hittade en julklapp till mamma och pappa. Hoppas att dom blir glada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!