17 december 2009

18:35 Nyårslöfte

Hej sötnosar. Idag är jag / har jag vart glad för det är nästan 10 minus grader och massa snö.
Jag tycker det är så mysigt och vackert.
Vi fick sluta tidigt idag , så jag tog 12:48 bussen hem. Det var riktigt skönt. Halv fyra åkte jag , mamma och pappa in till stan för att gå på utvecklingssamtal. Det gick bra och nu efter jul ska jag verkligen ta tag i skolan. Jag vill vara toppen nöjd med mina betyg och mig själv så jag ska verkligen jobba gärnet med läxor och inlämnings uppgifter om vi får några.
Det gäller även på lektionerna.

Det får väl bli mitt nyårslöfte. För ett sånt måste man ju ha.
Nu ska jag skriva klart en uppgift. Är inte färdig än och det skäms jag över. Men jag är så sjukt skol trött och trött av den här jävla körtelfebern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!