14 december 2009

17:21 Fem dagar kvar

Hej sötnosar.
Idag mår jag faktiskt ganska bra , och jag hoppas det håller i sig så att jag kan gå till skolan på onsdag. Men med den här sjukdomen kan man aldrig vara riktigt säker , den kan bara tvär vända och ge mig hög feber med världens hals ont. Men det hoppas vi att jag slipper.
Huvudvärken sitter fortfarande kvar sen igår. Men den släpper väl kanske också snart. Försöker i alla fall dricka igen all vätska jag förlorade i torsdags och fredags när jag inte fick i mig så mycket.

Nu ska jag skriva lite på min uppgift om tvååringar och sen ska jag kanske ta en dusch. Det behövs verkligen.
Man skulle kunna fritera pommes i mitt flottiga hår.

pssst ... det är bara 5 dagar kvar tills jag fyller år. hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!