5 december 2009

14:16 zombiebrud

Hej sötnosar.
Idag är jag riktigt trött efter en lång och kall natt. Men min fredags kväll var riktigt rolig och bra. Vi kollade på idol , lyssnade på musik och färgade håret. Karolina och jag kom inte i sängs förens efter fem. Men jag har sovit bra trots det och jag tycker så himla mycket om att vara med Karolina. Vi har så kul tillsammans.
Men jag är riktigt taggad för fest. Fanny kommer med en buss till mig klockan 18.00 , då ska vi göra oss iordning och tagga till det ordentligt. Sen bär det av ner till bygdegården här i baggetorp där det är lokalfest.
Det kommer nog bli riktigt skojigt.

Just nu sitter jag i soffan nere i vardagsrummet och tittar på ice age 3 , som min barnsliga pappa köpt idag.
Men jag funderar starkt på att dra mig härifrån och lägga mig i sängen ett tag. Är riktigt sliten och trött idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!