24 december 2009

02:28 Uppesittar kväll

Hej sötnosar. Jag har haft en riktigt mysig dag idag. Den startade hemma hos Karolina med julklappsbyte , fika och massa prat. Det var riktigt trevligt och jag saknar henne redan.
Jag åkte hem med 17:20 bussen för att komma hem lagom till vi skulle äta lite mat och klä granen. När det var gjort och alla klappar var på plats under granen , så blev det att kolla på bingolottos uppesittar kväll tillsammans med mamma och pappa.
Vi vann ingenting men det var trevligt och mysigt ändå.
Imorgon eller ja , idag är det julafton och jag är jätte spänd. Det ska bli så himla roligt att öppna alla paket. Sen har vi all den goda julmaten och allt julgodis som längtar efter att få hoppa ner i min mage.

Såhär ser våran julgran ut i år. Visst är den fin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!