1 december 2009

00:12 Första december

Nu har vi gått in i december månad. Jag känner redan hur jag längtar efter julafton , det kom som ett skott.
Det började med att min vän Jennifer sa att hon längtade jätte mycket efter julen. Och strax där efter kom jag på hur mycket JAG också längtar. Jag längtar efter de mysiga lukterna , den goda julmaten , allt gott julgodis , julgranen , den mysiga stämmningen när man tittar på kalle anka. Och den eviga längtan efter att få öppna julklapparna.
Jag ska fira jul tillsammans med familjen , det blir mamma , pappa , farfar och jag. Som de flesta andra jular jag firat hemma i sverige. En jul för några år sen var vi på domenicanska republiken. Och nästa jul planerar vi faktiskt att åka tillbaka dit eller till Thiland. Jag hoppas innerligt på Thiland. Men det gör verkligen ingenting om vi åker tillbaka till domenicanska.

1 december innebär också för mig att det bara är 18 dagar kvar tills jag fyller år. 17 kanske inte är så mycket att hurra för. Men det är ett år närmare 18.

Nu ska jag jaga lite drömmar.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!