27 november 2009

23:30 Sammanfattning av dagen

Skolan susade förbi idag. Tog 12:48 bussen hem , så jag kom hem tidigt. Skönt med tidiga fredagar. Man hinner så mycket mer då!
Det har blivit rätt mycket bussåkande idag. Först tog Karolina och jag en buss till vingåker. Där hon skulle sälja ett linne.
Vid stationen träffade jag Jennifer och det ledde till att jag följde med henne hem. För att prova ett par paljettleggings från h&m som hon inte kunde ha. Men det var ingenting för mig , de var alldeles för stora. Så jag får fortsätta leta.
Träffade även mina grabbar en stund. Kevin och Tobias , har saknat dem massor. Så det var riktigt roligt att ses.
Vid fyra tiden satt Karro och jag på en buss in till stan. Väl framme i stan mötte vi upp Arvid , köpte godis , chips och beställde pizza.
Hemma hos Karro åt vi pizza , kollade på idol och snackade. Det var riktigt trevligt. Skönt med en lugn fredagskväll.

Idag i skolan kom jag på vad jag önskar mig i födelsedags present. Nämligen en gitarr.
Jag sa det till pappa. Så jag hoppas att jag kanske får en när jag fyller år eller i julklapp.
Jag måste börja fundera lite mer på vad jag ska önska mig när jag fyller år och i julklapp. Det är svårt det där , egentligen önskar jag mig bara pengar och en gitarr då? men hur kul är det att inte öppna några paket på julafton? det är ju lite själva poängen med julen.
Nåja jag ska klura på det.

Ha det fint. /J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!