21 november 2009

19:13 Lördag



New Moon var verkligen bortom alla mina förväntningar. Allt var verkligen på topp , skådespelarna var bättre än förväntat och de barbröstade wolfpacket gjorde ju bara filmen ännu bättre.
Sen all den sorg och spänning som hela tiden fanns med i luften. Den var helt klart perfekt.
Jag är inte ett dugg besviken , den kunde inte blivit bättre.

Igår kväll efter bion blev det film tillsammans med Karolina och grabbarna. Vi tittade på Disturbia. Jag var den enda som höll mig vaken tills filmen var slut.
Idag har vi slappat allihoppa tillsammans hemma hos Karolina , vart på willys och handlat lite onyttigheter mest läsk. Sen har vi kollat på Bruno , käkat lite pizza och haft det roligt.
Karolina och jag fick skjuts hem till mig av grabbarna , så nu sitter hon och jag här. Vi ska snart tappa upp ett bad , tända lite ljus , lyssna på musik och bara ta det lugnt. Prata lite och bara vara. Som de bästa kompisar vi är.

Hoppas att ni har en bra lördagskväll.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!