3 oktober 2009

21:14 Lördags mys

Hej sötnosar!
Sitter just nu med två mackor framför mig och ett stor cola glas. Ska snart slå på världens bästa serie också. True blood!
Tänkte ha lite lördags mys för mig själv , då jag är jätte sliten idag.
Jag hade en toppen kväll i går , Robin styrde upp det hemma hos sig ute i skogen. Kallt och jävligt var det att ta sig dit , men fram kom vi i alla fall. Jag , Tobias och Nicklas.
Det var en väldigt bra fest , där alla faktiskt höll sams för en gångs skull. Inget bråk eller tjafs och det kändes skönt. Vid fyra snåret gick Tobias , jag , Jennifer , Maja och Kevin hem. Vi var dom sista som var kvar , men det var riktigt kul.
Så tack så mycket Robin för en toppen kväll. :)

Nu ska jag titta på true blood.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!