9 oktober 2009

19:27 katastrof

God kväll! Snart dags för idol.
Men först tänkte jag berätta lite om min dag efter praktiken då jag kom hem och luktade böckling. Eftersom att vi eldade och lagade maten ute idag på förskolan.
Det var mysigt och ungarna tyckte det var skit kul.
När pappa kom hem efter en fiske tur med båten så skulle vi beställa biljetterna till muse konsären. Men alla biljetter på ticknet var slut och dom på worldticketshop är alldeles för dyra.
Jag trodde verkligen att det var kört , men som tur var hittade pappa två biljetter på tradera för cirka 1200 kr. Och det var hälften av vad två biljetter hade kostat på worldticketshop.
Så nu hoppas Fanny och jag att vi får hem två biljetter i min brevlåda den kommande veckan!
Efter allt strul med biljetter , började jag laga kladdkaka och mamma började med maten. Vi lyxade till det riktigt ordentligt idag. Hjortkött , pommes , världens godaste sås och en smaskig sallad. Efter den goda maten tog vi en bit kladdkaka.
Och nu sitter jag på mitt rum efter att ha rotat lite i några garderober. Hittade mina svarta ridbyxor som jag letat efter så länge. Och jag kan fortfarande ha dom. Otroligt.

Nu ska jag spela sims i typ 20 minuter och sen titta på idol.
Ha en jätte fin fredags kväll.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!