17 oktober 2009

04:33 Toppen fredag

Hej sötnosar!
Vilken rolig och trevlig fredags kväll / natt jag har haft. Den börjad med en trevlig middag tillsammans med mina föräldrar och Karolina. Vi kollade på Idol , käkade godis , ´kladdkaka och pratade en massa. Det var verkligen hur roligt som helst.
Karolina är en toppen tjej som jag tycker väldigt mycket om. Hon är helt klart bäst.
Efter att jag sminkat mig , fixat håret och bytit kläder minst hundra gånger. Så kom vi iväg till Ellen där det var fest. Karolina åkte hem vid tolv och jag kom hem för en stund sen.
Har förstås inte vart hos Ellen hela tiden , när Vingåkers folket åkte hem med nattbussen så gick jag vidare hem till Kevin. Där det var lan.
Jag hade jätte roligt med grabbarna där och skrattade en hel del. Har inte haft så roligt på riktigt länge. haha!

Nu ska jag prata lite till med Nicklas i telefon och sedan sova.
God natt & sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!