26 september 2009

13:32 gårdagen

God dagens sötnosar!
Sovit gott? det har jag gjort. Jag sov hemma inatt , i baggetorp.
Men ikväll sover jag nog i stan igen.

Igår efter skolan gick jag på stan med pappa , vi letade efter skor till mig men hittade inga.
Så vi bestämmde oss för att ta något att äta , det blev kebabtallrik till båda. Smaskigt. Sedan åkte vi till Ica och handlade.
Pappa skjutsade hem mig till lägenheten och där satte jag igång med att storstäda. På kvällen sen träffade jag Tobias , vi tittade på idol och pratade. Sen åkte vi hem till mig , lämnade min stora väska och åkte sedan vidare till Vingåker.
Jag gick hem till Nicklas efter en stund och där somnade jag i hans säng en timma innan nattbussen gick. Tack och lov hann jag med den , men vi fick springa lite.
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på min favorit film, Twilight. Jag får aldrig nog av den.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng in en kommentar om du har något på hjärtat!